Fysiotherapie

U heeft pijn en wil daar snel vanaf, om weer te kunnen doen wat u wilt. De fysiotherapeut helpt u bij het voorkomen, verhelpen of verminderen van uw lichamelijke klachten. Bij Evolution Fysiotherapie zoeken we samen met jou naar de effectiefste manier om voorgoed van jouw klachten af te komen.

Stel hier uw vraag

Zorg voor uw persoonlijke situatie

De zorg van een fysiotherapeut past bij uw persoonlijke situatie en is gericht op het doel dat u wilt bereiken. Soms krijgt u alleen advies, soms ook een behandeling.

De eerste afspraak

Bij de eerste afspraak wil de fysiotherapeut precies weten wat uw lichamelijke klachten zijn. Zo kan hij vaststellen of u gebaat bent bij fysiotherapie. Wanneer u niet gebaat bent bij fysiotherapie helpt hij een zorgverlener te zoeken die u wel kan helpen.

Fysiotherapie-Evolution-fysiotherapie-2
    Fysiotherapie-Evolution-fysiotherapie

Onderzoek

Als duidelijk is dat fysiotherapie u kan helpen, gaat u samen met uw fysiotherapeut op zoek naar de mogelijke oorzaken van uw klachten. Hij wilt weten wat uw persoonlijke doelen zijn. Wat hoopt u met de behandeling te bereiken? Wat wilt u (weer) kunnen en wat verwacht u van de therapie?

De fysiotherapeut onderzoekt het lichaamsdeel waar u last van heeft en kijkt welke invloed uw klacht of aandoening heeft op uw houding en de manier waarop u uw lichaam beweegt.

Behandeling

Als de fysiotherapeut een diagnose heeft gesteld, bespreekt hij met u het behandelplan. Fysiotherapeutische behandeling past bij uw persoonlijke situatie en is gericht op het doel dat u wilt bereiken.

Onderzoek

Als duidelijk is dat fysiotherapie u kan helpen, gaat u samen met uw fysiotherapeut op zoek naar de mogelijke oorzaken van uw klachten. Hij wilt ook weten wat uw persoonlijke doelen zijn. Wat hoopt u met de behandeling te bereiken? Wat wilt u (weer) kunnen?

De fysiotherapeut onderzoekt ook het lichaamsdeel waar u last van heeft, en kijkt welke invloed uw klacht of aandoening heeft op uw houding en de manier waarop u uw lichaam beweegt.

Behandeling

Fysiotherapie-Evolution-fysiotherapie